مولاناپی ڈی ایم (PDM)دوماہ کی نماز پرچلی گئی ! ریموٹ کنٹرول مریم کاہوتونمازہوگی؟ عبد القدوس بلوچ: تیز و تند

173
0

سینٹ الیکشن میں طوطا فیس لیکر ووٹ کاسٹ کرتا۔ اب گدھیڑے کیلئے بڑاگدھا صدارتی آرڈینینس جاری ہوا؟ نہیں جی! سوال غلط ہے،تبدیلی سرکار آئی ہے، اب گھوڑوں کی جگہ ڈنکی ٹریڈنگ سے قوم ملک سلطنت سربلند ہے

کہیں پرندوں کی منڈی لگتی ہے، کہیں جانوروں کی منڈی لگتی ہے، پہلے غلاموں اور لونڈیوں کی بھی دنیا میں منڈیاں لگتی تھیں،اب عوامی نمائندوں کی منڈی کا لگنا سرِ بازار رُسوائی ہے

مشروط صدارتی آرڈی نینس کی مثال: گدھے سے کسی نے پوچھا کہ ڈھینچو ڈھینچو کیوں کرتے ہو؟، جواب دیا کہ کسی کو ڈراتا ہوں،پوچھا پدو کیوں مارتے ہو؟، کہا: میں بھی ڈرتاہوں!

ریل گاڑی کا ٹکٹ کسی شخص کے پاس نہیں تھا، چیکر آیا تو ا س نے دو سو(200)رکعت کی نیت کہہ کراللہ اکبر کہا اور نماز پڑھنے لگا۔ یہ دیکھ کرچیکر پریشان ہو کرچلا گیا۔ مولانانے پی ڈی ایم (PDM) کی دو ماہ نماز باجماعت شروع کی،دھرنے اور تحریک عدمِ اعتماد پر اتفاق نہیں تھا۔ مولانا کا ریموٹ مریم چلائے تو کیا نماز ہوگی؟۔ عمران شفقت نے کہاکہ ”شاہد خاقان عباسی کا نام ای سی ایل (ECL) سے نکالنانوازشریف سے گٹھ جوڑکا فیصلہ ہواہے کہ حکومت کو مدت پوری کریگی، آئندہ ہلکی پھلکی سیاست چلے گی”۔ شاکر سولنگی نے کہاکہ ”نوازشریف آرمی چیف اور ڈی جی آئی ایس پی آر (DGISI)کا نام نہیں لے گا” ۔ عثمان بزدار کی جگہ پرویز الٰہی ن لیگ کیلئے زیادہ خطرہ ہے اسلئے تو پرویز الٰہی کے پیچھے مریم نواز نے مولانا فضل الرحمن کو لگادیا تاکہ پنجاب اور مرکزکی سیاست میںعمران خان کی جگہ ق لیگ، پیپلزپارٹی اور دوسری جماعتوں کی انٹری نہ ہو۔یہ تحریک پہلے اسٹیبلشمنٹ کے خلاف نظریہ اور اب مفاد کاچربہ لگتاہے۔محمودخان اچکزئی کی آذان ، بلاول کی اقامت رائیگاں گئی۔ امام پراَنڈرایامِ خاص کا کنٹرول ہے نوازشریف کے پیسوں سے پی ڈی ایم (PDM) میڈیا میں رہے گی۔ پی سی (PC)میں مولانا کانمائندہ بھی دعوت دینے پہنچ گیا تھا۔

ہم نے لکھا تھاکہ ن لیگ پر اعتماد خوش فہمی ہے مگر ڈراونا خواب بناکر پیش کیا تاکہ کوئی گلہ نہ کرے کہ ہم آزادی کی جنگ لڑرہے تھے اور تم نے طاقتور کوسہارا دیا۔ فوج پی ٹی ایم (PTM) سے ڈرگئی پی ڈی ایم (PDM) نے دل کی بھڑاس سے رہا سہا خوف بھی نکال دیا ۔ بات طوطے کی فال سے نکل گئی۔ حکومت اپوزیشن دونوں ایک گدھے کے سوار ہیں جو ڈھینچو ڈھینچو اور ہوائیں خارج کرکے بے انتہا ء ماحولیاتی آلودگی پھیلارہے ہیں!

NAWISHTA E DIWAR February Special Edition 2021