اسلام کی نشاة ثانیہ کا آغاز

تحریر: سید عتیق الرحمن گیلانی

برصغیر پاک وہند سے اسلام کی نشاة ثانیہ کا آغاز ہونیوالا ہے۔ پشتون قوم کہتی ہے کہ ہم نے مشاورت سے اسلام قبول کیاتھا لیکن یہ بھی کہا جاتا ہے کہ پشتو نیم کفر ہے۔ اور یہ حقیقت بھی ہے اسلئے کہ اسلام میں ایک لعان کا قانون ہے۔ قرآن کا یہ حکم ہے کہ اگر بیوی کو شوہر کھلے عام کسی کیساتھ فحاشی میں مبتلاء دیکھ لے تو اس کے خلاف قتل کا اقدام نہیں کرسکتا ۔ پشتون نے اسلام کا یہ حکم نہیں مانا ہے۔ وہ کہتاہے کہ پٹھان غیرت کے ساتھ کوئی سمجھوتہ نہیں کرسکتا ۔ دوسری طرف نام نہاد اسلام میں حلالہ کی لعنت ہے تو پشتون نے اپنے وسیع ترمفاد کیلئے اس بے غیرتی کو قبول کرلیا ہے۔ بنی اسرائیل میں یہ خصلت تھی کہ وہ اللہ کے بعض احکام پر ایمان لاتے اور بعض کا انکار کرتے۔ یہی حشر پشتونوںنے اسلام اور غیرت کیساتھ بھی کررکھا ہے۔
حضرت خالد بن ولید بڑے بہادر تھے ،ان کا تعلق بھی اصل میں بنی اسرائیل سے تھا۔ قریش بنی اسماعیل تھے۔ جس طرح (1948) میں پشتون قبائل نے کشمیر کو فتح کیا تھا اسی طرح خالد بن ولید نے مکہ فتح کرنے کیلئے پشتونوں کا لشکر بلایا تھا۔ ہندی برہمن کا ذہن بہت تیز ہوتا ہے۔ جب اسلامی اقتدار دنیا میں آیا تو برہمن نے اسلام قبول نہیں کیا لیکن اچھوتوں نے اسلام کو قبول کرلیا،جس طرح امریکہ کے گورے مسلمان نہیں ہوتے مگر کالی نسل والے اسلام قبول کرتے ہیں۔ اسلام میں نسلی امتیاز کا تصور ایک تعارف کے طور پر ہے ،انسانی حقوق میں کوئی فرق نہیں ہے اور اصل اہمیت نسل کی نہیں کردار کی ہے لیکن معروضی حقیقت یہ ہے کہ نسلی شرافت اپنے رنگ ڈھنگ دکھاتی ہے۔
عرب میں ایک نبوت کا دعویدار گزرا تھا جس کی شاعری کی کتاب ”المتنبی” درس نظامی میں پڑھائی جاتی ہے۔ وہ کہتا ہے کہ ”اگر شریف انسان کی عزت کرلی تو گویا اسکے آپ مالک بن گئے اور اگر رذیل کی عزت کرلی تو وہ خراب ہوجاتا ہے”۔ اسی طرح وہ عجم میں حکمران خاندانوں کا کہتا ہے کہ ” ان کی نسل اور حسب نہیں ہے ، لوگوں پر حکومت ایسے کرتے ہیں جیسے جانوروں کو چراتے اور ہنکاتے ہوں”۔اگر اچھے خاندان سے برصغیرپاک وہند میں حکمران آگئے تو اسلام کی نشاة ثانیہ کاچرچا ہوگا اور دنیا بھر میں اسلام کے ڈنکے کا صوربہت جلد بجے گا۔

NAWISHTA E DIWAR March Ilmi Edition 2021
Chief Editor: Syed Atiq Ur Rehman Gilani
www.zarbehaq.com www.zarbehaq.tv
#zarbehaq #nawishta_e_diwar #ittehad_e_ummat

Leave a Reply

Back to top button