حضرت مولانا مفتی حافظ محمد حسام اللہ شریفی صاحب کی طرف سے سید عتیق گیلانی کی تازہ تصنیف ’’تین طلاق کی درست تعبیر‘‘پر تاثرات

925
0

بسم اللہ الرحمن الرحیم، الحمد للہ وحدہ و الصلوٰۃ و السلام علیٰ من لا نبی بعدہ ، اللہ رب العزت نے اپنے پاکیزہ کلام میں اپنے خصوصی فرمانبردار بندوں کی صفات بیان کرتے ہوئے سورۃ الفرقان میں ارشاد فرمایا :

Ayat_Quranl_sep2016

ترجمہ: اور وہ لوگ کہ جب ان کو ان کے رب کی آیات پڑھ کر سنائی جاتی ہیں تو وہ ان پر اندھے اور بہرے ہوکر نہیں گرپڑتے ۔ (بلکہ تدبر ، تفکر اور غور و فکر سے کام لیتے ہیں)
یعنی جس طرح وہ اپنے دنیاوی معاملات میں اپنی عقل سلیم استعمال کرتے ہیں وہ دینی معاملات میں بھی اپنے سلیم الفطرت ہونے کا ثبوت پیش کرتے ہیں۔
وہ اللہ تعالیٰ کے دربار میں یہ کہہ کر نہیں چھوٹ سکیں گے کہ ہمیں فلاں مولوی صاحب نے یہ بتایا تھا ہم اس پر عمل کرتے رہے۔ اللہ تعالیٰ فرمائے گا کہ ہم نے تمہیں بھی عقل سلیم عطا فرمائی تھی۔
تم دنیاوی معاملات میں تو اس سے کام لیتے رہے حتیٰ کہ تم سبزی بھی خریدنے گئے تو یہ دیکھتے رہے کہ سبزی تازہ بھی ہے اور صاف ستھری اور اچھی بھی ہے کہ نہیں۔ کپڑا خریدتے وقت بھی تم اسکی اچھائی دیکھتے رہے
بیٹی کا رشتہ کرتے وقت بھی اپنے ہونے والے داماد میں تمام اچھائیاں ڈھونڈتے رہے پھر تم نے دین کے معاملے میں ان سب باتوں کو کیوں نظر انداز کردیا ؟ اب اس کا نتیجہ بھگتو۔
محترم گیلانی صاحب نے زندگی کے ایک انتہائی اہم معاملے ’’طلاق‘‘ پر عام روش سے ہٹ کر قرآن و سنت کے احکام پر تدبر اور تفکر سے کام لیا اور اس اہم مسئلہ پر جدید انداز میں روشنی ڈالی
اللہ تعالیٰ ان کی مساعی میں برکت عطا فرمائے اور عامۃ المسلمین کو ان سے فیضیاب فرمائے۔ آمین یا رب العالمین۔ خادم علوم قرآن و سنت محمد حسام اللہ شریفی (28 اگست 2016 ء)

رکن مجلس تحقیقات علوم قرآن و سنت رابطہ عالم اسلامی مکہ مکرمہ
مشیر وفاقی شرعی عدالت حکومت پاکستان مشیر شریعت اپیلٹ بنچ سپریم کورٹ آف پاکستان
کتاب و سنت کی روشنی میں ہفت روزہ اخبار جہاں کراچی(جنگ گروپ)
ایڈیٹر ماہنامہ قرآن الہدیٰ کراچی (اردو انگریزی میں شائع ہونیوالا بین الاقوامی جریدہ)
رجسٹرڈ پروف ریڈر برائے قرآن حکیم مقرر کردہ وزارت امور مذہبی حکومت پاکستان
خطیب جامع مسجد قیادت کراچی پورٹ ٹرسٹ ہیڈ آفس بلڈنگ کراچی