اسرائیل سے صلح کیلئے پشاور اور قتال کیلئے کراچی سے لشکر تشکیل دیں تو غزہ آزادہوجائیگا - ضربِ حق

پوسٹ تلاش کریں

اسرائیل سے صلح کیلئے پشاور اور قتال کیلئے کراچی سے لشکر تشکیل دیں تو غزہ آزادہوجائیگا

اسرائیل سے صلح کیلئے پشاور اور قتال کیلئے کراچی سے لشکر تشکیل دیں تو غزہ آزادہوجائیگا اخبار: نوشتہ دیوار

اسرائیل سے صلح کیلئے پشاور اور قتال کیلئے کراچی سے لشکر تشکیل دیں تو غزہ آزادہوجائیگا

قال رسول ۖ فعلیکم بالجہاد و افضل الجہاد الرباط و خیر رباطکم عسقلان
رسول ۖ نے فرمایا: پس تم پر جہاد فرض ہے اور افضل جہاد الرباط ہے اور تمہارا بہترین رباط عسقلان ہے۔
رسول اللہۖ نے فرمایا :” پہلا اس امر کا نبوت و رحمت ہے پھر خلافت و رحمت ہے پھر بادشاہت و رحمت ہے پھر امارت و رحمت ہے پھریہ لو گ ایک دوسرے کو کاٹیں گے گدھوں کا کاٹنا۔پس تم پر جہاد فرض ہے اور بہترین جہاد ”الرباط” ہے اور تمہارا بہترین رباط عسقلان ہے”۔آ ج عسقلان کا دنیابھرمیں بڑاچرچاہوگیا

____نمبر1:صلح ____
حدیث میں نبوة سے امارة تک رحمت ہے پھرگدھوں کی طرح آپس کا کاٹنا اور جہاد فرض ہے اور افضل جہاد رباط اور ظالم بادشاہ کے سامنے کلمہ حق ہے ۔رباط آپس میں مربوط ہونا ۔ عسقلان سے مربوط صلح سے غزہ کو آزاد کریں توبھی غنیمت ہے۔جنگ بندی میں عالمی طاقتوںروس، چین اور سبھی کو امریکہ ناکام کرچکا ہے۔
اللہ نے فرمایا: وجاہدوا فی اللہ حق جہادہ ھو اجتبٰکم” اللہ (کے احکام) میںاس کے جہاد کا حق ادا کرو ، اس نے تمہیں منتخب کرلیا ہے”۔
ےٰایھاالذین اٰمنوا اصبروا وصابروا ورابطوا واتقواللہ لعلکم تفلحون ”اے ایمان والو! صبر کرو اور ایک دوسرے کو صبر کی تلقین کرو اور ایک دوسرے کیساتھ باہمی مربوط ہوجاؤاور اللہ سے ڈرو ۔ شاید تم فلاح پاجاؤ ”۔
فمالھم عن التذکرة معرضینOکانھم حمرمستنفرةOفرت من قسورةٍO”پھرانہیں کیا ہوا ہے کہ تذکرے سے اعراض کررہے ہیں؟۔ گویا وہ بدکے ہوئے گدھے ہیںجو شیر سے بھاگے ہوں”۔ (المدثر:50..)
علماء اورسیاستدانوں کی قیادت میں غزہ کی مکمل آزادی کیلئے وفد بھیج دیں۔

____ نمبر2:قتال____
افغانستان میں روس پھر امریکہ کیخلاف جہاد کو فرض قرار دیا مگر پاک فوج اور کسی اسلامی ملک نے روس اور امریکہ کیخلاف جہاز، میزائل، ایٹم بم اور ریاستی طاقت کو استعمال نہیں کیا۔ دنیا بھر کے مجاہدین نے روس امریکہ کیخلاف جہاد کیا۔ اسرائیل جاناہوتو ایران، عراق اور شام تک شیعہ قافلے زیارتوں کیلئے جاتے ہیں۔ مفتی تقی عثمانی اور ادارہ کلمة الحق کے سیکرٹری جنرل اجمل ملک کی قیادت میں اسرائیل کیخلاف قتال کیلئے اپنے8بیٹے اور3پوتے خود کش کیلئے ساتھ بھیجوں گا۔ فلسطین کے عبداللہ عزام نے مدینہ یونیورسٹی اور اسلاملک یونیورسٹی اسلام آباد کو چھوڑ کر اسامہ بن لادن، ایمن الظواہری اور عربوںکو جہاد پر لگایا، روس کا انخلاء ہوا توپشاور میں بیٹوں سمیت دہشتگردی کا نشانہ بنا ۔بیگم نے الزام شاگرد پر لگایا۔ یہودی کمپنیوں کا بائیکاٹ ؟وہ سودی بینکاری اسلامی جس کی وجہ سے فرنگ کی رگ جان پنجہ یہود میں ہے اور دنیا میں اسلحے کا کاروبارچلتا ہے؟۔ مگر خیر بسم اللہ کیجئے گا!
اسرائیل کیخلاف قتال ہوتا توفلسطین کب کا آزاد ہوجاتا؟ نیٹو شکست کھاگئی! پاک فوج نے کشمیر میںجہاد نہ کیا ، امریکہ ونیٹو کا ساتھ دیاتو اسرائیل جائے گی؟۔

اخبار نوشتہ دیوار کراچی،شمارہ نومبر2023
www.zarbehaq.com
www.zarbehaq.tv
Youtube Channel: Zarbehaq tv

اس پوسٹ کو شئیر کریں.

لوگوں کی راۓ

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

اسی بارے میں

صیہونیت نے سودی نظام کے ذریعے پوری دنیا پر قبضہ کرلیاجسکا علاج صرف اسلام ہے؟
منظور پشتین و سید عالم محسودکا مقدمہ
بھارتی پارلیمنٹ میں بنگلہ دیش،پاکستان،افغانستان ، سری لنکا کا نقشہ اکھنڈ بھارت کاحصہ؟