پوسٹ تلاش کریں

میری کوئی نیکی نماز روزہ زکوٰة قبول نہیں ہوئی کہا گیا جمعیت کا کارکن ہے اس کے بدلے تجھے جنت دی جاتی ہے۔ کشف

میری کوئی نیکی نماز روزہ زکوٰة قبول نہیں ہوئی کہا گیا جمعیت کا کارکن ہے اس کے بدلے تجھے جنت دی جاتی ہے۔ کشف اخبار: نوشتہ دیوار

میری کوئی نیکی نماز روزہ زکوٰة قبول نہیں ہوئی کہا گیا جمعیت کا کارکن ہے اس کے بدلے تجھے جنت دی جاتی ہے۔ کشف

علامہ سید طیب الرحمن زیدی نے کہا:8فروری آ رہی ہے ایکMNAاعلان کر رہا ہے کہ اللہ کے بعد اگر کوئی ہستی ہے اس کا نام نواز شریف ہے۔ ساتھ دو گے؟۔ میں نےMNAکا ٹکٹ نہیں لیا،کہیں میرا ساتھ دینے لگ جاؤ ۔میرا یہ نظام ہی نہیں، یہ کافروں کا نظام ہے ہمارا یہ نظام نہیں ہے۔ علماء تاویل کر کے کہتے ہیں چلو اسکے ذریعے سے اسلام لاؤ۔ ٹھیک بڑے ہیں وہ جو چاہے کریں لیکن مجھے ایک سوال کا جواب دو یہ کفر ہے کہ نہیں کہ رب کے بعد اگر کوئی ہستی ہے تو نواز شریف؟۔ رب کے بعد اگر کوئی ہستی ہے تو وہ محمد رسول اللہ ،اسکے بعدکوئی ہستی ہے تو وہ ابوبکر صدیق اس کے بعد عمر فاروق اس کے بعد عثمان غنی اس کے بعد علی رضی اللہ تعالی عنہ رضوان اللہ علیہم اجمعین ۔ان ظالموں کو رب کے بعد وہ نظر آ ئے میری اس سے کوئیMNAبننے کی لڑائی نہیں نہ میں اس کی فیکٹری میں منیجر ہوں ایم ڈی نہیں میں وہاں پر جی ایم نہیں ۔مجھے بڑا دکھ ہے اللہ! زمین تیری، کھاتے تیرا ، اور نبیوں سے بھی اوپر کر دیا ؟۔ اگر اسی پر رب پکڑ لے تو اللہ کی قسم نہ آ سمان رہے نہ زمین رہے۔ ہائے ہائے ایک اور اٹھا ہے میں نام نہیں لوں گا سیاسی جماعتوں کا، مجھے کیا ضرورت ہے نون ہے کوئیTیا کوئیPیا کوئیCہے میری کیا ضرورت ہے جو بھی ہے جو بھی ہیں جہاں بھی ہیں میرا سوال یہ ہے کہ نبی کی نبوت پر ڈاکہ ڈالے گا اہل حدیث کا یہ فرض ہے سینہ تان کر کھڑا ہوگا انشااللہ ساتھ دو گے؟۔ انشااللہ ایک اور اٹھا وہ بھی مولوی ہے اور یہ بھی مولوی تھا داڑھی والا مولوی سے معنی داڑھی والا صوفی صاحب ایک اور کہنے لگا کہا ایک عالم فوت ہو گئے دوسرے نے اسکے قبر پر جا کر کشف سمجھتے ہو شیخ کشف مراقبہ ہائے ہائے مراقبہ اور مراقبہ کر کے اندر سے پوچھ رہا ہے ہاں جی کے بڑا؟۔کیا ہوا اندر والا کہہ رہا ہے میری کوئی نماز کوئی روزہ کوئی زکو ةکوئی نیکی میری قبول نہیں ہوئی پھر کہا بس ایک کاغذ پہ لکھا ہوا تھا تو جمعیت علماء اسلام کا کارکن ہے اس کے بدلے تجھے جنت دی جاتی ہے ۔ہائے ہائے اور میرے پیغمبر نے کہا تھا من قال لا الہ الا اللہ دخل الجنة۔

علامہ ڈاکٹر طاہر القادری کا بیان

چند اکابر علماء کے علاوہ بہت سوںنے شاید پڑھی اور سنی نہ ہو امام احمد بن حنبل روایت کرتے ہیں ابو ہریرہ و حیدہ راوی ہیں، حسن بصری اور ابن سیرین نے مرسلاً روایت کی ہے میری حدیث کی اولیاء کی شان میں کتاب ”روضة السالکین” میں نے ابواب جمع کیے اس میں ”احسن الثناء فی اثبات شفائ” جمع کی۔ حدیث کی کتابوں میں ہے کہ تین دن گزرے آقا علیہ السلام نماز پڑھانے کیلئے تشریف لاتے۔ فجر ظہر عصر مغرب عشاء واپس چلے جاتے صحابہ کی مجلس میں نہ بیٹھتے۔ تین دن صحابہ کو مجلس نہیں ملی تین دن کے بعد صحابہ کرام پریشان ہوئے پوچھا یا رسول اللہ تین دن سے نگاہیں دید کو ترس گئی ہیں آپ نماز پڑھا کے چپکے سے چلے جاتے رہے اور بیٹھ نہیں رہے کیا ماجرہ تھا؟آقا علیہ السلام نے فرمایا میرے رب نے مجھ سے ایک وعدہ کیا کہ میرے محبوب تجھ سے وعدہ کرتا ہوں کہ تیری امت میں70ہزار لوگ ایسے پیدا کر دوں گا جو بغیر حساب و کتاب کے جنت میں جائیں گے۔ تو میں نے اللہ تعالی سے مانگا کہ یہ تھوڑا ہے زیادہ کر تو میں تین دن عرض کرتا رہا اور زیادہ کر اللہ نے پہلے دن زیادہ کر دیا فرمایا ان70ہزار آدمیوں میں ہر ہزار ایسا ہوگا کہ اپنے ساتھ70،70ہزار بغیر حساب و کتاب کو شفاعت کر کے لے جائے گا۔ سبحان اللہ سبحان اللہ جب یہ اللہ نے یہ وعدہ کر دیا اور عرض کیا مولا فزد تو یہ بھی تھوڑا ہے اور بڑھا یہ تو ہزار اگر70ہزار کو لے جائے تو میری امت کے ایک ولی کے حصے میں70آدمی آئیں گے ناں! تو یہ تھوڑا ہے اور کر تین دن میں لجاجت کرتا رہا التجا کرتا رہا میرا رب لاڈ میں میری التجا سنتا رہا تین دن گزرے آج وعدہ مکمل ہوا میرے رب نے کہا میرے محبوب جا ان میں سے ہر ایک کو یہ شان دیتا ہوں کہ قیامت کے دن خود تو جائے گا ہی ایک ولی ان میں سے ایسا ہوگا کہ بغیر حساب و کتاب کے70،70ہزار لوگوں کو جنت میں لے جائیگا۔ سبحان اللہ بغیر حساب و کتاب کے۔ وہ جو حساب و کتاب کے بعد شفاعت سے جائیں گے وہ لاکھوں کروڑوں الگ ہوں گے جو حساب و کتاب کے بعد جائیں گے جو دوزخ میں پھینک دئیے جانے کے بعد اولیاء کی شفاعت سے نکالے جائیں گے، جنت میں جائیں گے وہ لاکھوں کروڑوں پھر الگ ہوں گے یہ وہ لوگ ہیں کہ حساب کتاب سے بھی پہلے بغیر حساب و کتاب کے ان میں سے ایک ایک ولی شان کا ہوگا حکم ہوگا70،70ہزار ترازو بعد میں لگے گی ،نامہ اعمال بعد میں تلے گا تو اپنے70ہزار لے کر جا۔ آقا علیہ السلام کو فرمایا کہ70ہزار اور دوسرے راوی کہتے ہیں کہ شاید فرمایاکہ7لاکھ صحیح مسلم کی صحیح حدیث ہے شاید فرمایا7لاکھ ایسے ہوں گے یہ جو سلاسل ہیں اولیاء کے بعض لوگوں کے فہم میں اولیاء کے سلاسل طریقت سمجھ نہیں آتے، ان کے خانوادے انکے سوا، انکے فیوضات ،ان کی کڑیاں سمجھ نہیں آتیں۔ میں بتاؤں کہ یہ کڑیاں اللہ نے اور اس کے محبوب مصطفی نے قائم کی اور بخاری و مسلم میں آئی ہیں یہ سلسلے آقا نے فرمایا صحیح مسلم کی حدیث ہے صحیح70ہزار یا7لاکھ لوگ ایسے ہوں گے انکے چہرے چوھدویں رات کے چاند کی طرح چمک رہے ہوں گے کہ بغیر حساب و کتاب کے جنت میں جانے والے۔ انہیں حکم ہوگا اپنے متوسلین کو جنت میں لے جا آقا علیہ السلام نے فرمایا مسلم شریف میں حدیث ہے کہ پہلا شخص جو ولی کامل ہوگا جو امام ولایت ہوگا جو امام سلسلہ ہوگا جو سربراہ ہوگا پہلا شخص آقا نے فرمایا جنت کے دروازے پر کھڑا رہے گا جنت میں نہیں جائے گا جب تک وہ70ہزاریا7لاکھ جو جو ادب جس کو ایڈوکیشن ہوگی آخری آدمی جب تک اس سے محبت کرنے والے چاہنے کا حقدار جب تک آخری جنت میں داخل نہ ہو۔

اخبار نوشتہ دیوار کراچی،الیکشن شمارہ فروری2024
www.zarbehaq.com
www.zarbehaq.tv
Youtube Channel: Zarbehaq tv

اس پوسٹ کو شئیر کریں.

لوگوں کی راۓ

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

اسی بارے میں

مولانا فضل الرحمن کو حقائق کے مفید مشورے
حکومت وریاستIMFسے قرضہ لینے کے بجائے بیرون ملک لوٹ ماراثاثہ جات کو بیچے
ملک کا سیاسی استحکام معاشی استحکام سے وابستہ ہے لیکن سیاسی پھنے خان نہیں سمجھ سکتے ہیں؟