Imran Khan and his allies are wives of Nika's father and we have now got three divorces from Nika's father, PDM - ضربِ حق

پوسٹ تلاش کریں

Imran Khan and his allies are wives of Nika’s father and we have now got three divorces from Nika’s father, PDM

Imran Khan and his allies are wives of Nika’s father and we have now got three divorces from Nika’s father, PDM اخبار: نوشتہ دیوار

اے طاہر لاہوتی اس رزق سے موت اچھی
جس رزق سے آتی ہو پرواز میں کوتاہی

خانہ بدوش ایک پارٹی چھوڑکر دوسری پارٹی میں شامل ہورہے ہیں، موسم کی تبدیلی سے سیاستدان اپنے ٹھکانے بدل لیتے ہیں۔ عوام کے اندر سیاسی جماعتوں کے قائدین کی عزت خاکستر ہوگئی مگر یہ اپنی دنیا میں خوش ہیں کہ عزت، شہرت، دولت اور طاقت کے حصول کیلئے سیاسی منافقت آسان اور بہترین راستہ ہے۔ پارٹیاں جن سیاسی رہنماؤں کی بیساکھیوں پر اقتدار میں آتی ہیں وہ بیساکھیاں نہیں ہوتی ہیں بلکہ حلالہ کے سانڈوں کے اعضاء مخصوصہ ہوتے ہیں۔ پیپلزپارٹی، ن لیگ، جمعیت علماء اسلام اور تمام پارٹیاں اپنے نئے نئے سانڈوں کوبہت بد دلی کیساتھ قبول کرتی ہیں کیونکہ حلالہ والوں کا کرائے کے سانڈوں سے حقیقی رشتہ نہیں ہوتا بلکہ یہ تین طلاقیں لینے کے بعداپنے اپنے حلقۂ احباب میں حیلے کی سزا کھا تی ہیں۔
نوازشریف، زرداری ،مولانا فضل الرحمن، اسفندیار ولی، محمود اچکزئی ، اویس نورانی، علامہ ساجد میر اورPDMمیں شامل جماعتوں نے برملا کہاتھا کہ عمران خان اور اسکے اتحادی نکا کے اباکی بیگمات ہیں اور ہم نے اب نکاکے ابا سے تین طلاق لی ہیں لیکن پھر ایسی فضاء کرائے کے بھڑوے صحافی بنارہے ہیں کہ منکوحات کو طلاق دی جارہی ہے اور جنہوں نے تین طلاق کا شور مچایا ہوا تھا وہ پارٹیاں پسِ پردہ حلالے کروانے میں کامیاب ہوگئی ہیں۔لوگ اب ہالی ووڈ، بالی وڈ اور لالی وڈ کے ان اداکاروں کا کردار دیکھ دیکھ کر اکتا چکے ہیں لیکن نرگسی مزاج کے سیاستدان، جج، جرنیل، صحافی اور علماء اپنی اپنی ذات کے حوالے سے غلط فہمیوں کا شکار ہیں۔ اسلام میں شخصیت سازی اور شخصیت سوزی نہیںبلکہ انسانوں کو مشکلات سے نکالنے کا فارمولہ ہے۔ نصاریٰ نے حضرت عیسیٰ علیہ السلام کو خدا کابیٹا اور خدا بنادیا اور یہود نے حضرت عیسیٰ علیہ السلام اور حضرت مریم علیہالسلام کو گالیوں اور توہین سے بھی دریغ نہیں کیا۔ ہماری سیاسی پارٹیوں کا وجود ہی شخصیت سازی اور شخصیت سوزی کا مرہون منت ہے اور اس کے علاوہ ان کا کوئی اپنا ایجنڈہ نہیں۔
ایک شیعہ نے کہا کہ مولانا فضل الرحمن کی جنگ میں شہ سرخی لگی کہ”میں دس ہزار طالبان لیکر اسلام آباد پر چڑھائی کروںگا”۔ میں نے کہا کہ” یہ سراسرجھوٹ ہے ”۔ جھوٹوں پر لعنت ہے، ایسا جھوٹ فساد فی الارض ہے ۔ غیبت ہماری خوراک ہے جس کو قرآن نے اپنے مردے بھائی کا گوشت کھانا قرار دیا۔ جن شیعہ سنی افراد نے شخصیت سوزی اور شخصیت سازی کو اپناہدف بنایا وہی دہشتگردی کی بنیاد ہیں۔ سنی بھی شیعہ کے متعلق جھوٹی افواہیں پھیلاتے ہیں اور بعض شیعہ بھی لگے رہتے ہیں جس کی پھر بہت بھاری قیمت ہی چکاتے ہیں۔

www.zarbehaq.com
www.zarbehaq.tv
https://www.youtube.com/c/Zarbehaqtv

اس پوسٹ کو شئیر کریں.

لوگوں کی راۓ

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

اسی بارے میں

صیہونیت نے سودی نظام کے ذریعے پوری دنیا پر قبضہ کرلیاجسکا علاج صرف اسلام ہے؟
منظور پشتین و سید عالم محسودکا مقدمہ
بھارتی پارلیمنٹ میں بنگلہ دیش،پاکستان،افغانستان ، سری لنکا کا نقشہ اکھنڈ بھارت کاحصہ؟