میں گیلانی صاحب کی اسلام پر تحقیق سے مکمل اتفاق کرتا ہوں۔ حضرت مولانا قاری محمد طیب قریشی خطیب تاریخی مسجد مہابت خان پشاور۔ - ضربِ حق

پوسٹ تلاش کریں

میں گیلانی صاحب کی اسلام پر تحقیق سے مکمل اتفاق کرتا ہوں۔ حضرت مولانا قاری محمد طیب قریشی خطیب تاریخی مسجد مہابت خان پشاور۔

میں گیلانی صاحب کی اسلام پر تحقیق سے مکمل اتفاق کرتا ہوں۔ حضرت مولانا قاری محمد طیب قریشی خطیب تاریخی مسجد مہابت خان پشاور۔ اخبار: نوشتہ دیوار

میں گیلانی صاحب کی تحقیقات سے سو فیصد متفق ہوں۔ حضرت مولانا قاری محمد طیب قریشی چیف خطیب محکمۂ اوقاف پختونخواہ۔ خطیب تاریخی مسجد مہابت خان

(پشاور) خیبر پختونخواہ حکومت محکمۂ اوقاف کے چیف خطیب علماء دیوبند کی ہردلعزیزشخصیت خطیب جامع مسجد مہابت خان پشاور مولانا قاری محمد طیب قریشی نے نوشتہ دیوار میں گیلانی صاحب کی تحریرات کے حوالے سے کہا ہے کہ اس زمانے میں شاہ صاحب کی خدمات معجزے سے کم نہیں ہیں۔ کیونکہ ہر طرف ہوس و لالچ اور اقرباء پروری ہے۔ مگر آپ حق کہنے میں کسی اپنے پرائے کی تخصیص نہیں کرتے۔ آپ کی باتیں تلخ تو ہوتی ہیں مگر مبنی بر حق ہوتی ہیں۔
میں گیلانی صاحب کی تحقیق سے سو فیصد اتفاق کرتا ہوں۔ آپ کے ساتھی بغیر کسی لالچ کے جس خلوص اور مستقل مزاجی سے کام کررہے ہیں۔ وہ ایک حیران کن حقیقت ہے۔ آپ کے ساتھی شاہ وزیر میرے پاس اخبار دینے آتے رہتے ہیں ۔میں ان کا بھی بہت احترام کرتا ہوں۔ ایک ایسے وقت میں جب بڑے بڑے نام نہاد مذہبی اور سیاسی لوگ مغرب کے آلہ کار بنے ہوئے ہیں۔ شاہ صاحب مسلسل امت کو بیدار کرنے میں لگے ہوئے ہیں۔
میں شاہ صاحب کا مداح ہوں اور اکثر پروگراموں میں آپ کی تحقیقات کی تشہیر بھی کرتا ہوں ۔ مولانا طیب قریشی نے کہا کہ پاکستان نہیں ساری امت مسلمہ آئی ایم ایف کے ظلم کا شکار ہے۔ ہمیں اس سودی نظام سے چھٹکارا حاصل کرنا ہوگا۔ میرا یہ مؤقف ہے کہ جب تک پاکستان کے بڑے اذہان مل کر اپنی تجارت اور اپنے اقتصادی معاملات کو اسلامی اصولوں پر استوار نہیں کریں گے تو ہم یونہی ہمیشہ اس ظالمانہ سودی نظام اور مہنگائی کی چکی میں پستے ہی رہیں گے۔
انہوں نے کہا کہ ہمیں خواتین کو وہ حقوق دینے ہیں جس کا قرآن نے ہمیں حکم دیا ہے۔ حق مہر، طلاق، خلع کے حوالے سے ہیومن ریسورسز کے ایک پروگرام میں یہی بات کی۔ ہمارا آئین بھی یہی کہتا ہے مگر عمل کی ضرورت ہے۔
اب یہ وقت آگیا ہے کہ تمام عالمِ انسانیت اپنے نظام کے حوالے سے اپنی شکست تسلیم کرتے ہوئے اعلان کرے کہ نظام صرف اللہ کا ہی چلے گا۔
آخر میں قبلہ گیلانی صاحب کی خدمت میں بہت بہت سلام۔

www.zarbehaq.com
www.zarbehaq.tv
Youtube Channel: Zarbehaq tv

اس پوسٹ کو شئیر کریں.

لوگوں کی راۓ

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

اسی بارے میں

قرآن وحدیث سے انحراف کا نتیجہ
ایک عظیم انسانی معاشرہ
قرآن کریم کی غلط تعبیر سے کس نے گمراہ کیا؟